.comment-link {margin-left:.6em;}
My Photo
Name:

I am another Iranian striving for Human Rights and Democracy. read and sign the petition Please support the IRANIAN WOMENS' ONE MILLION SIGNATURES CAMPAIGNto change the discriminatory laws against women in Iran.

Thursday, June 25, 2009

بيانيه شماره ۸ مهندس موسوی: با ترفندهايی که ماهيت آن برای همه مردم روشن شده است از صحنه بيرون نمی روم، نسيم فردا
بيانيه شماره ۸ مهندس موسوی: با ترفندهايی که ماهيت آن برای همه مردم روشن شده است از صحنه بيرون نمی روم
مهندس ميرحسين موسوی بيانيه شماره ۸ خود که حاوی نکات مهمی درباره وارونه جلوه دادن واقعيت ها ، کوتاه نيامدن از استيفای حقوق ملت ايران که امروز به خون به ناحق ريخته شده جوانان اين کشور آبياری شده ، چگونگی ادامه يافتن اعتراض ها در عين حفظ آرامش و پرهيز از ايجاد تنش و ... است را در اختيار سايت «کلمه» قرار داد. متن کامل بيانيه به شرح زير است
بسمه تعالی مردم هوشيار و شريف ايران طی روزهای اخير صدا و سيما، خبرگزاريهای دولتی، برخی روزنامه های دولتی و سايتهای اينترنتی وابسته به دولت و روزنامه کيهان، بخش عمده ای از فضای خود را به وارونه جلوه دادن آنچه قبل، حين و پس از برگزاری دهمين انتخابات رياست جمهوری ايران رخ داد، اختصاص داده اند. آنها با استفاده از امکاناتی که متعلق به شماست، نه تنها به پنهان ساختن تخلفات و حوادث دلخراشی که در ايام اخير اتفاق افتاد می پردازند بلکه مسئولان مستقيم و غيرمستقيم آن را کسی معرفی می کنند که تنها شما را در مسير احقاق حقی که داشته ايد همراهی کرده است.
واقعيتی که آنان بيهوده تلاش می کنند ناديده انگارند آن است که در اين انتخابات تقلبی بزرگ اتفاق افتاده و پس از آن، معترضان به اين وضعيت به گونه ای غيرانسانی مورد هجوم قرار گرفته و کشته، زخمی و يا بازداشت شده اند. اگر با مسببين جنايت کوی دانشگاه در ۱۸ تير ۱۳۷۸ به گونه ای مناسب و قانونی برخورد می شد امروز شاهد تکرار آن فجايع در ابعادی وسيع تر و وارونه جلوه دادن واقعيتها به گونه ای جسورانه تر نبوديم.
همان ها هستند که هنوز با اتکاء به امکاناتی که متعلق به عموم مردم است در راستای منافع گروهی خود بی پروا به دروغ گويی و پرونده سازی برای ديگران ادامه می دهند و افعالی را که خود عامل آن هستند را به بنده نسبت می دهند. آنان غافلند که موسوی با اين ترفندهايی که ماهيت آن برای همه مردم روشن شده است از صحنه بيرون نمی رود. آنچه در اين روزها رخ داد اصل نظام جمهوری اسلامی را که ميراث امام بزرگوار و شهدای گرانقدرمان است هدف قرار داده و اين چيزی نيست که بتوان به سادگی از کنار آن گذاشت و با طرح اتهاماتی اينگونه و تهديد به محاکمه از آن صرفنظر نمود. من نه تنها از پاسخ گويی در برابر اين اتهامات واهمه ای ندارم بلکه آمادگی دارم تا نشان دهم چگونه مجرمان انتخاباتی در کنار مسببان اصلی اغتشاشات اخير قرار گرفتند و خون مردم را بر زمين ريختند و اکنون کوشش می کنند صحنه هايی را که صدها شاهد و دهها تصوير آن را گواهی می دهند به گونه ای ديگر جلوه دهند؛ آماده ام تا نشان دهم چگونه کسانی که عملشان در راستای ايجاد هرج و مرج در کشور؛ تضعيف نظام و منافع بيگانگان است تلاش نمودند به بهانه تخريب‌گريهای عناصری نامعلوم، جنبش سبز شما را اغتشاشگری و وابسته به بيگانه معرفی کنند؛ ولی حاضر نيستم به خاطر مصالح شخصی و هراس از اينگونه تهديدها از ايستادگی در سايه شجره سبز استيفای حقوق ملت ايران که امروز به خون به ناحق ريخته شده جوانان اين کشور آبياری شده است لحظه ای صرف‌نظر نمايم. از مجموع آرای ريخته شده در صندوقها تنها يک رأی متعلق به من است و شما به خوبی می دانيد که مشکل آنها با ميليونها رأيی است که جوابی برای سرنوشت آنها ندارند.
باز هم از عموم ملت شريف ايران متواضعانه درخواست می کنم با حفظ آرامش و پرهيز از ايجاد تنش، در دام بدخواهان که کوشش می کنند اين حرکت گسترده اجتماعی را شورش و اغتشاش و وابسته به بيگانه قلمداد کنند، نيافتند و با زيرکی و هوشياری که ويژگی ممتاز شماست اين توطئه ها را مهار نمايند. تداوم اعتراض در چارچوب قانون و با رعايت اصول و مبانی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی راهبرد اصلی است که ضامن تداوم و دسترسی به اهداف شماست. دشمن خارجی با همراهی ياران جاهل و طماع خود در داخل بر آنست که مطالبات اين حرکت عظيم خودجوش را به خوارج بيرون از نظام نسبت دهد و حتی الله اکبرهای از دل برآمده شما را چون قرآنهای سر نيزه معرفی کند. بر ماست که با رفتار و گفتار خود اين توطئه شوم را خنثی نماييم.
برادر و خدمتگزار شما – ميرحسين موسوی چهارم خرداد ۱۳۸۸ .

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin